Každý klient marketingové agentury (případně freelancera) potřebuje vytvořit velké množství reklam a kvalitního obsahu pro své podnikání. Základem je samozřejmě dobrý nápad na strategii a kampaň, cíle webu, cílové skupiny atd. Realizace nápadů přichází až po mnoha konzultacích a někdy i týdnech ladění detailů.
Jste již ve fázi, kdy je zajištěna Praha SEO optimalizace a máte připravené kampaně pro Praha PPC reklamy? Nyní přichází zbytečná práce v případě, kdy potřebujete, k již existujícímu modelu přidat další produkt. Chcete mít stejnou strategii a cíle, ale jinou grafiku a texty. Většinou konzultant vše dělá ručně, což zabírá drahocenný čas. A právě zde byste měli zapojit automatizaci.
Kdy ji spustit?
Automatizace pro vás znamená minimalizování lidského zapojení do práce. Práci, kterou dosud dělal konzultant, předáte robotovi, který to udělá za něj. Ušetříte tak spoustu času, peněz za práci konzultanta, a navíc minimalizujete lidskou chybu. Peníze, které takto ušetříte, můžete investovat do věcí, které jsou skutečně důležité a posunou vás dál v cílech, které jsou pro vás klíčové. Podle výzkumů lze takto ušetřit až 7 hodin práce za měsíc, které můžete investovat jinam.
Jak na to?
Cesta ke zjednodušení zabere trochu času, ale dlouhodobě se skutečně vyplatí. Odborník vám vytvoří skript, který bude vše dělat za vás. Agentura si s klientem vytvoří sdílenou tabulku Google sheet, kam se budou zadávat nové produkty. Tam vyplníte vše, co budete chtít uvedeno a vše, co se týká daného produktu. Grafik vytvoří vše potřebné a nahraje to do Google Drive.
Skript vytvoří reklamu na všech platformách, které nastavíte (např. API Google Ads, Sklik, Facebook atd.). Zároveň si sám stáhne grafiku z Google Drive, která bude k dispozici a ve variantách, které budou vhodné pro jednotlivé platformy. Následně se vytvoří inzerátu v zip souboru s csv a obrázky. A tento archiv stačí jen nahrát do platforem a máte hotovo.